EL ARTE DEL CÓMIC

El Arte del Cómic is more than a gallery of comics. It is a new exhibition and sale of original drawings published in the most popular and cult comics worldwide space. A pleasant place in which there will be exhibitions of authors, workshops and meetings with some of them, as well as the most current representation of originals present in the comic global reference.
Situated in the historic center of Madrid, is the first physical and online gallery selling original comic art from Spain.

El Arte del Cómic es más que una galería del cómic. Es un nuevo espacio expositivo y de venta de los dibujos originales publicados en los cómics más populares y de culto en todo el mundo. Un lugar agradable en el que habrá exposiciones temporales de autores, talleres y encuentros con algunos de ellos, así como la representación más actual de originales presentes en los cómic de referencia mundial.
Situada en el centro histórico de Madrid, es la primera galería fisica y on-line de venta de “original comic art” en España.